7 Şubat 2019 Perşembe

ÖZLEDİM MEYDAN OKUMA #7 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 7


Çocukluğumu düşünerek sorduğum bir soru, belki çoğunuza da bunu hatırlatmıştır..

Olduğum yer ve durum açıkça gösteriyor ki şu an en çok özlediklerim ailem ve sevdiklerim. Çok şükür hayatımızda internet diye birşey var da  uzakları yakın edebiliyoruz.  Başka ülkelerde yaşayan arkadaşlarım da aynı şeyi hissederler belki; aileye özlem eşittir ince bir burun sızısı.. 

Artık kabul ettik, bir paket aldık yanında sızılı bir özlem hediye ettiler, kelime anlamı da bu dediler. Ne yapalım, çok şükür sağlıklıyız.. 

Anneannem, onu artık göremiyorum ya İzmir'e gidişlerim hep eksik. Gittiği yerde o da bizi özlüyor mudur ? 


Bir de ah keşke dedirttikleri var zamanın. 
Mesela çocukluğum, özlesem de dönemem o günlere, geçti gitti bir kere.. 
Çocukluğum dediysem, iki sandalyenin birleştirildiği her yerde uyuyabilecek boyda olduğum zamanlar. 

Her işimi kendim yapmak için heveslenip ama arkamda duran anne-babamı hissettiğim zamanlar
hava belki daha az kirliydi, insanlar anlayışlıydı, zaman daha yavaş akardı, çocuklar sokaklarda oynardı, sinemalar bölünmemişti kocamandı, açıkta kolonya doldurtulurdu, bir şarkıya ulaşmak daha zahmetliydi, -kıymetliydi, zahmetli olan herşey de olduğu gibi- çizgi filmler gerçekten çizgidendi, arı maya kokulu pembe silginin kokusu hiç bitmez, sınıfta kızlar kokulu defter yaprakları hediye ederdi birbirine, Konak'taki Tansaş dünyanın en güzel kare pizzasını yapar, minik minik dilimlerdi. 

Ah ne güzel günlerdi dediğim bir sürü şeyi özlüyorum ben. Hatta şöyle yapalım 90'lara geri dönelim ama kıyafetlerde vatka olmasın bu sefer. 

Hatıralar bir yana, gevrek yanına tulum peynirini bir de annemin vişne reçelini çok özledim... 


58 yorum

  1. Kapının eşiği gurbet Ezgicim.
    Yine de dediğin gibi iyi ki internet var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be Sevgi'cim aynen öyle..
      Kesinlikle

      Sil
  2. Hemen hemen herkeste çocukluğa özlem var.Büyümeyi sevemedik anlaşılan :(

    vatkaya hayır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlike sevemedik, hep heveslendik büyüyelim diye..

      :)))) Vatka kesinlikle olmaz

      Sil
  3. Teknoloji uzakları yakın ediyor..Şükürler olsun

    YanıtlaSil
  4. Bugün yazdıkça, okudukça özlemler daha bir arttı. 💕

    YanıtlaSil
  5. bence de vatka olmasın 😊 bugün her yerde adım geçmiş😊ah bu özlemler iyi ki bu teknoloji var çok güzel yazmışsın gerçekten beni nerelere götürdü bu güzel yazsın sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgilerimle :)
      Vatkaya hayır, ne güzel isim Özlem

      Sil
  6. Bugün hepimiz aynı duygular içine girdin.Simiti bende çok özledim.Ozlenecek çok şey var.Ana güçlü olmak zorundayız ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İnci'cim bak burda da birbirimize destek oluyoruz..

      Sil
  7. Çocukluk pek çok insan için özlem demek sanırım. Ne güzel anlatmışsın �� Ananene ve tüm yitirdiklerimize rahmet olsun �� Gurbet dersen eminim çok zordur ama gönülden gönüle yollarınız hiç eksilmesin sevdiklerinizle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, büyümek istedik hep ama en çok da onu özledik ...
      Amin inşallah

      Sil
  8. Ama şimdi benim gözlerim dolgu ki.
    Ezgimo.

    Ama su vatkalar bir daha sakin moda olmasın yazmadan edemedim bende.

    Bir kokulu kalem de ben birakayim pembe sedefli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, duygulandık bu konuda hepimzi..
      Olmasın kesinlikle :))
      Oh çok sevindim

      Sil
  9. Ahh ahh özlem hem güzel hem de acı verici bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yasemin'cim, hem güzel hem üzücü

      Sil
  10. Ah Ezgi, bu soru ile nerelere gittik hep birlikte..
    Birbirimizin özlemlerini dinlerken, ne çok ortak özlem içinde olduğumuzu fark ettik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak özlemler birbirimizi daha da iyi anlamamız sağladı ne dersin ?

      Sil
  11. Yillar gecse de o ince burun sizisi hic gecmiyor Ezgi:(

    YanıtlaSil
  12. Çocuklarla çocukluk ozlenmiyor galiba. 🙄😳

    YanıtlaSil
  13. Ben de en çok çocukluğumu özledim. Halbuki ne çok acele etmiştim büyümek için :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne çok acele ettik heves ettik değil mi ?

      Sil
  14. Doğru galiba hepimiz en çok çocukluğumuz özlüyoruz

    YanıtlaSil
  15. Yılbaşında çocuklar geldi Ankara'dan. Kızım el kremimi sürüp sürüp "Bu krem Arı Maya'lı silgi kokuyor" dedi. Dala geçiyor sanmıştım, demek öyle meşhurmuş o silginin kokusu :)
    Ne güzel oldu bu meydan okuma, bloglara can geldi, sağolasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meşhur olmaz mı hiç :)
      Ne demek, ben sordum ama sizler sayesinde canlandı

      Sil
    2. Ari Maya'li silgi ve Turbo Sakiz kokusu bir yerde denk gelirse aninda gecmise isinlar beni de Nurşen ablacim, koku hafizasinin en belirgin orneklerinden :) Bir sonraki gorusmemizde el kremin yaninda olur belki, koklariz, hihihi :))

      Katiliyorum ben de Ezgi, keske yeni yazilar olsa umuduyla bloglarda gezinirken, simdi yetisemiyorum hepsini okumaya, senlendi ortam, pek guzel oldu boyle :)

      Sil
  16. Ezgicim çocukluğumuzu hepberaber özledik bugün, ne güzel günlerdi,gurbet olunca özledikleri daha çok oluyor insanın, olsun gönüller bir, herkes sağlık afiyette olsun nasıl olsa kavuşulacak, öptüm seni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim, evet gönüller bir, sağlıklı olalım çok şükür..

      Sil
  17. Çok güzel bir yazı olmuş gerçekten :) İzmir'de büyüsem de (sadece 7 senecik) o kısmı çok hatırlamıyorum ama o anları özlettirdiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      İzmir özletir :)

      Sil
  18. Tilkinin döneceği yer kürkçü dükkanı:) Tam kırk yıl sonra memleketim İzmir'e döndüm. İstediğim zaman gevrek yiyebiliyorum. Umarım sizin dönüşünüz bu kadar uzun sürmez:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyorum çok geç olmasın inşallah :)

      Sil
  19. Dönelim lütfen 90'lara ve evet evet vatka olmasın, hiç sevmem ^^

    YanıtlaSil
  20. Demek ki sadece ben özlemiyormuşum...

    YanıtlaSil
  21. Ezgi etkisi tüm yurdu sardı. Bu sefer nostalji rüzgarı Kanada'dan Ege sahillerine ulaştı. Dediklerin bende Narlıdere Tansaş için geçerli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) ulaştığına sevindim.
      Ah Narlıdere Tansaş dedin konservatuvar yıllarım geldi aklıma ..
      Tansaş güzeldi vesselam :)

      Sil
  22. Çocukluğa özlem herkeste var canım.

    YanıtlaSil
  23. Haha! Daha bugün konuştuk bir arkadaşla vatkaları.El Örgüsü kazaklarda bile vardı o vatkalar :))

    YanıtlaSil
  24. Ben de şarkılar için 90'lara dönmek isterdim. O zamandan bu yana şarkıların kalitesi düştü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şeyi düşünüyorum her zaman

      Sil
  25. Kesinlikle hüzünlü oldu hepsini okumak, çok teşekkür ederim.
    Ahhh gevrek yerken benim için de bir ısırık al :)

    YanıtlaSil
  26. Biliyor musun, bu yazıyı bir kitapta okumayı çok isterdim. Öyle berbat şeyler kitap olarak basılıyor ki... Bir okur olarak böyle yazıları sanal bir pencerede değil de kitap sayfasında görebilmeyi diliyorum, belki gerçek olur :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir dilek bu <3 Çok teşekkür ederim Hayat ne gösterir kim bilir :)

      Sil
  27. Kardeşim her Türkiyeye geldiğinde bir sürü simit alıp götürür yanında. Buzluğa koyar, sonra da koklaya koklaya yer. Resmi görünce hemen o geldi aklıma :) Bak sen de özlemişsin simiti :)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.