27 Şubat 2019 Çarşamba

GUDUBET VİRÜSÜ MEYDAN OKUMA #27 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 27



Büyüdükçe daha bir gamsızlaştım da ondan mı moralim az bozulur oldu ya da kendimi tanıyorum da beni mutsuz edecek şeylerden uzak mı duruyorum. İşte buna tam olarak karar veremedim..

Güneş bulutların arkasına saklansa hayat enerjisini kaybeden ben, havaya uygun keyfili şeyler yaptıkça karanlık, depresif havadan bile keyif alır oldum.. Ne güzel demişler;  "yağmur olmazsa nasıl çiçek açar" diye. Ama bu basık havalar bir haftadan uzun sürerse, durum değişir tabii... 


Şaka bir yana, sevgi pötürü gibi gözüksem de tabii ki benim de  şu veya bu sebepten  enerjim düşebiliyor, hayata karşı sinirlenip yüzüm sirke satabiliyor ya da gece gördüğüm rüyanın etkisiyle uyandığımda başım ağrıyabiliyor.

Bazen de sadece hüzünlenip, kalbim ağrıyabiliyor... 

Bu durumu tabii ki kabulleniyorum ama normalde böyle bir insan olmadığım için hastalıkmış gibi algılayıp o histen bir an önce kurtulmak istiyorum.. 

Hüzünle gelen kalp ağrısını nurofen ile def etmeye az uğraşmadım değil..

Önerilerim sihirli değil belki, ama bende işe yarayan bir reçete..

Vücudum sıkıntıyla gelen gudubet virüsü atmaya uğraşır ama o adamcıklar hala gözlerimde ağırlık yapıp beni ısrarla karanlık bölgeye çekmeye çalışırlarsa,  üstelemem uyurum, bir saat bile olsa, uyandığımda tekrar güne başlarım.

Su, hemen suya girerim, yeniden sabah olmuş gibi hissedeyim diye. Tekrar güne başlamanın gazıyla kahvemi tazecik çeker, kahve olurken bir yandan da sütümü çılgınlar gibi köpürtürüm. Kahve kokusu ve duş etkisini gösterir çoğu zaman.

Vücudumda hissettiğim etkiyi desteklemek için keyiflenecek bir şeyler dinlerim şöyle insanın içini hoplatan cinsten.. Bak Nil'in şarkıları bunun için birebirdir.

Kahve keyfi süresince, müzikle bir iki hoplayıp arada pinterestte güzel birşeylere bakarım. Elimde keyif aldığım dergim varsa, önce resimlerine bakar sonra detaylı okurum.

Baktım iyiyim, bünye der ki sen iyi oldun evde kal istersen. Ama bilirim eğer evde kalırsam her an yeniden depreşebilir gudubet virüsü.. Atarım kendimi açık havaya, bir iki dolanırım maksat yürüyüp temiz hava almak.

Genelde sıkıntılar akşam üzeri güneşin batması ile gider benden, bilirim lezzetli bir akşam yemeği yedikten sonra - ki köfte + patates bir numaralı tercihim, üzerine bir demlik çay eşliğinde güzel de bir şeyler izledik mi unuturum her şeyi..

Eğer ağlayasım varsa açarım en damarından bir şeyler, ağlar rahatlarım ya da türk dizisi açarım bir tane, izlerken uykuya dalarım..

Bu taktikle gudubet virüsünü bir günde yollayabiliyorum.
Yani genelde, gelir geçer bir virüs oldu çok şükür. Bazı olaylar ya da kişilere bağlı olup, kronikleştiğini hissedersem de onlardan uzaklaşmayı tercih ediyorum.

En kötü günümüz böyle olsun!
Sevgiyle kalın


12 yorum

  1. Ağlamak bana da çok iyi gelir:) Bak rejim moduna nasıl girdiysem ben hiç yemekten bahsetmemişim yazımda :D

    YanıtlaSil
  2. Reçete çok güzel de en güzeli virüsü kovmaktaki azim.

    YanıtlaSil
  3. Gudubet virüsü atmanın en güzel yöntemi bunlar gerçekten 👍 Yeter ki sağlık olsun🙏

    YanıtlaSil
  4. gudubet virüsü...çok güldüm ..çok...hiç gelmesin bulaşmasın inşallah canım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ezgicimm durum tespitine bayıldım :) reçeten de süper bence, hep söylerim senin enerjin çok farklı, canlı, hareketli, kıpır kıpır öyle ki bunu yanındaki insana da aktarıyorsun, buluşmalarımızda bunu hep hissettim, hep olumlu ve harekete geçiren bir etkin oldu bende, o yüzden insanız tabi olacak arada bir ama, hep enerjik, hep mutlu olmanı diliyorum, gudubetler uğramasın hiç, öperim ;)

    YanıtlaSil
  6. Evet, işin aslı gitmesini istemek galiba cidden.
    Zira ben yattığımda süresi uzuyor bu halin:))))

    YanıtlaSil
  7. kendine mutluluk yaratma reçetelerini sevdim...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  9. Senin bu gudubeti gönderme taktiklerini çok sevdim
    Depresyona gitmemek için yapılacaklar listesi gibi
    Harikasın

    YanıtlaSil
  10. bazen diyorum ki ara ara gelen gudubet virusleri olmasa nasil buyur,olgunlasiriz,daha cok kiymeT biliriz.Virus de sart guclenmek icin. taktiklerin hepsi sahane:)

    YanıtlaSil
  11. İnsanız. Elbette bize de uğruyor böyle anlar. Ama ne mutlu ki virüsten kurtulma yollarını da arıyoruz. Nihayetinde kurtuluyoruz da :)
    Nil'i çok severim. Açtım dinliyorum hatta bak :)

    YanıtlaSil
  12. kış, kış gudubet kış, kış 😂 güzel bir Adile Naşit filminde Adile Naşit elinde çalı süpürgesi ile kötü enerjileri böyle süpürüyordu 🌞😘

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.