20 Şubat 2019 Çarşamba

3 YAZI MEYDAN OKUMA #20 - 28 DAY BLOG CHALLENGE DAY 20


Bugünkü planlarımız havaya bağlıymış, havaya göre liste yap diyor meydan okuma maddemiz.

Hava nasıl hemen anlatayım, termal külotlu çoraptan biraz daha incesine geçiş yapabileceğin ama yün atleti çıkaramayacağın bir hava. Yani bahar falan gelmedi, dün güneşliydi ama bugün biraz daha kapalı.. Kayma tehlikesi yaratabilecek o meşhur buz yağmurumuz bekleniyormuş hava durumu uyarı verdi.. Dışarı çıksan yine kat kat giyineceksin sevgili Ezgi, o yüzden işin yoksa evde de kalabilirsin.. 

Hava bana bas bas bağırıyor, ıhlamur yap da iç, bitene kadar da güzel bir şeyler oku. 

Kaynatın suyu o halde, atın ıhlamuru içine demlensin, unutma ıhlamur kaynatılmadan içilir... 


3 YAZI 
Yazıları okumak için üzerine tıklamak yeterli. 



nostaljik bir o kadar da sıcak.. 
Gülümseme ile okumak garanti.

Altını çizdim : " Evler kuponu kesilmiş gazete mezarlığıydı." 


Tesadüfen karşıma çıktı.. Bu ay listede takıntı olunan eşyalar üzerine konuştuk, biraz bizim konumuzdan farklı ama çok ilgimi çeken yaratıcı bir konu.. 

Fotoğraf sanatçısı Pattty Caroll kadınların evleri ve ev eşyaları ile kurduğu karmaşık ilişkiyi ve sonrasında o eşyaların altında nasıl ezildiklerini fotoğraflıyor. 

Kendi yorumumla; istifçiliğin içinde görünmez olmak gibi.. 
Bugün tesadüfen denk geldiğim en yaratıcı başlık ; Anonim Kadınlar 


Sabit Fikir'deki yazıları çok sık olmasa da takip ediyorum. Bugün yine tesadüfen 2011 tarihli bir yazıya denk geldim. Güzel bir seçki olmuş. 

Liste içinde yıllardır en favorim Franz Kafka - Dönüşüm 'ün girişi olmuştur.. 

Ama Leo Tolstoy - Anna Karenina ' nın girişi de bugün etkileyenlerden oldu.. 


Çay bitti, bir damla daha olsaydı derken son bir bonus yazı ekliyorum.. 


Sevgiyle kalın





8 yorum

  1. O kesilen kuponlara ne tabak çanak ne ansiklopediler alırdık ya hu😊

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir göz atalım 😊ah o eski kuponlar neler aldim ben 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  3. istifçilik :)) ilgimi çekti çünkü sanırım kocam bir istifçi olma adayı

    YanıtlaSil
  4. Bende evde kahve içip, kitap okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. İnanmıyorum, ben hep kaynatırdım ıhlamuru :(
    Bu arada 3.yü çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  6. Değişik ve güzel bir seçki olmuş. Emeğine sağlık. Ben kadınların evlerinin içinde kaybolmalarını çok manidar buldum.

    YanıtlaSil
  7. Patty Caroll" İlgimi çok cekti...
    Diğer seçkilerde öyle.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.