15 Ocak 2019 Salı

2018 YILI BLOG DEĞERLENDİRMESİ



Sevgili Yasemin'in mimi doğrultusunda blogun 2018 yılındaki durumunu değerlendirdim. Şöyle bir bakıyorum da kendimi yıllardır bu mahalledeymişim gibi hissediyorum. Daha 2 yıl bile olmamış aslında, sanırım buraya ait olma hissiyatının sebebi sizlerin beni bu kadar sıcak karşılaması ve aranıza  hemen kabul etmesi... En büyük teşekkür size.

Ezgissimo'da bu sene neler olmuş ?


2018 yılında toplam 97 yazı hazılamışım.

12 ay boyunca hiç aksatmadan NELER YAPIYORUM / HERE & NOW serisi bu blogun sevilen yazılarından diyebilirim.  benim için bu seriyi hazırlamak demek,  her ay yeni birşeyler üretmek ve üstüne hepsini fotoğraflamak demek. Görünen bir yazı, hissedilen Ezgi'nin 30 günü diyebilirim. Ve bu seri birşeyler ortaya çıkarmak için en büyük motivasyon kaynaklarımdan.

Keyifle hazırladığım yazılar içinde bir de Sevdiğim Şeyler / Things That I Love serisi var. Sevdiğim belli bir konu başlığı seçip onunla ilgili fotoğraflar buluyorum. Fazla miktarda göresellik ve renk içerir.

Her ay bir röportaj hazırlama umuduyla başladığım  hepi topu 3 kişiyle konuşabildiğim Üreten Kadınlar  köşem var.  Devam edecek, umudum var. Yalnız tek sorun insanlara ulaşıp soruları verip gelecek cevapları beklemek biraz zaman alabiliyor. Ne diyelim kısmet :)

2018'de 6 gezi yazısı hazırlamışım. Daha bekleyen İzlanda ve Kanada yazıları var.. Onları da 2019 'da yazarım artık.

Gelelim blogun 2018'deki en büyük olayına. Başlattığım 200 Days of Granny Square meydan okuması büyüdü kocaman bir aile oldu. Bu vesile ile bir sürü insan birbiri ile tanıştı. Blogda tam tamına kayıtlı 200 motif oldu. Ağustos ayında biten motifler 3 ay beni bekledi ve şimdi teker teker birleşiyorlar. Blogun en çok merakla beklenen konusu bu meydan okuma olmuş olabilir.

Üzerinde çalışıp, tarifini verdiğim nur topu gibi bir topik tropik cüzdanım oldu.

Ve her ay elimden geldiğince yeni ayı karşılayıp hoş geldin demişim..

Kategorisiz yazılar da var ama bu blogda çok fotoğraf var onun garantisini verebilirim. Renklerle haşır neşir oldukça kendi renklerimi keşfediyorum, keşfettikçe, gördüklerimden daha da çok zevk alıyorum. Kısacası 2018'in ilk gününden bu yana, her günü dünden daha iyi olan tam 365 gün geçmiş ya da ben öyle hatırlıyorum. Önemli olan da bu zaten.

2019 güzel olsun ve güzellikler paylaştıkça çoğalsın..
Sevgiyle kalın


42 yorum

  1. Üreten kadınlar yazıları ayrı güzel. 2019 güzel bir yıl olsun sizin için :)

    YanıtlaSil
  2. 2019 güzel bir yıl olsun insAllah 😊

    YanıtlaSil
  3. 2018 severek takip ettigim bir arkadaşımsın.2019 da çok renkli paylaşımlar olacağını biliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bu yıl öncekinden daha güzel olsun senin için...

    YanıtlaSil
  5. Her geçen gün Renklerini Keşfeden kadınlara selam olsun
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Renklerin bizim hayatımıza da renk kattı canım.
    Topik Tropik ise bilmediğin bir mecrada yol alacak inşallah.
    Yazarım whatsappına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülin'cim çok merak ettim şimdi :)
      Haberlerini bekliyor olacağım

      Sil
  7. Ezgi benim ufkumu açıyorsun...Kendine iyi bak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de iyi bakın kendinize. Çok mutlu ettiniz.
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  8. 2019 çok çok çok güzellikler getirsin. Sevgiler 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize güzellikler getirsin
      Kocaman sevgiler :)

      Sil
  9. 2018 yılında severek ve ilgiyle okudum yazılarını. 2019 yılında da güzel yazılarını bekliyor olacağım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seninkileri Yasemin'cim..
      Sevgilerimle

      Sil
  10. Geçen yıl çok güzel şeyler yaşamışsınız. Umarım bu yıl da sizin için çok güzel gelişmelere kapı aralar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah
      Sevgilerimle

      Sil
  11. daha güzel bir yıl olması dileği ile.

    YanıtlaSil
  12. harikaymış...2018 de sizlerle tanışmak bloğumda paylaşımlar yapmak güzel yorumlar yapmak benim için de süper oldu..hayatıma renk kattı...2019 da hepimiz için keyifli sağlıklı mutlu bol paylaşımlı geçsin inşallah..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aramıza hoş geldiniz. ne mutlu bize :)
      Sevgilerimle

      Sil
  13. Bloğun rengarenk ve çok keyifli Ezgicim, ayrıca bana her daim ilham veren ve harekete geçiren de bir etkisi oldu, o yüzden daha nice keyifli bol fotolu ve el işli bir 2019 olsun diyorum, her daim takipteyim, öpücükle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim, inşallah.
      Birlikte bol bol ilham alıp üreteceğimiz bir yıl olsun.
      Öpücükler ve kocaman sevgilerimle

      Sil
  14. güzel ve bol paylaşımlı bir 2019 olur inşallah... sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. 2019 her anlamda gönlüne göre bir yıl olsun canım:))))

    YanıtlaSil
  16. Nice güzel işler seni bekler 2019'da. Her günün harika geçsin <3

    YanıtlaSil
  17. Çok renkli bir 2018 anıları biriktirdin bloğunda, hatta renklerinden bizler de faydalandık :) 2019 yine aynı olsun, renklerin hiç solmasın, sen de hep buralarda güneş gibi aydınlat ısıt bizleri.
    Seni tanıdığım için çok şanslı hissediyorum kendimi Ezgi, iyi ki blog yazdın da yolum kesişti seninle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep'cim iyi ki ben de seni tanıdım, geldin ziyaret ettin buralarda beni buldun :)
      Kocaman sevgiler benden

      Sil
  18. ayyy bu yıl sana en çok gezmek diliyom o zamaaan :)

    YanıtlaSil
  19. Blogunu severek geziyorum Ezgicim 😊

    YanıtlaSil
  20. çok güzel bir yıl geçirmişsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım daha verimli bir yıl olur :)

      Sil
  21. Semi takip etmek çok keyifliydi Ezgi. 2019'da da aynı şevkle yazarsın, biz de seni mutlulukla okuruz umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Şule çok teşekkürler, dilerim bu yıl blog mahallesi bol yazılı keyifli olur :)

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.