8 Ağustos 2018 Çarşamba

200 DAYS OF GRANNY SQUARE 191.192.193.194.195.196.197.198.199. GÜN


Gelirken yanımda getirdiğim, sıcakla birleşince insanı hayattan soğutan nemden tazeliğini azıcık yitirmiş çiğdemimi çitletirken size göre 199. günden bana göre 198. günün gecesinden merhaba diyorum. Biyolojik saatim Kanada, motif saatim Türkiye'ye göre ayarlı. Şaka bir yana yarın son gün ve yazısı özel olmalı diye düşündüğümden bugün kalan 9 motifi yayınlayım dedim. 

Geçen 9 günde, sıcağın bizi bayıltması sebebiyle pek de birşey yapmak istemesek de ben fagot çalışmak, Bora da makale yamak zorundaydı. Tam yaz sıcağından mayışmış bir halde koca bir kase dondurmayla La Casa De Papel'i izleyip, mola verdiğimiz zamanlarda da Profesöre ne olacak acaba diye düşünüp motifleri yaptım. 

O yüzden bu motifler bolca direniş içerir. Bu arada diziyi sevdim, hele ana fikrine bayıldım. 
O zaman hep birlikte Bella Ciao  

Neyse konumuza dönecek olursak, 9 tane birbirinden güzel motif buldum yine pinterestte. Motiflerimi mis gibi Ontario karpuzu ile de taçlandırdım. 200 gün boyunca motiflerin her mevsim meyvesi ile fotoğraflarını çektim değil mi ama?
Zaten 200 days of granny square motif meydan okumasından ziyade motif fotoğrafı çekme konusunda kendi kendime açtığım bir meydan okuma olmuş şimdi farkettim. 

Buyrun 9 motifim ! 

191. gün : vintage square 

192. gün : pinterest güzeli 

193. gün : 10. motif

194. gün : 12. motif 

195. gün : motif 

196. gün : kolay motif

197. gün : colorful circle square 

198. gün : Square 

199. gün : modern granny square redagape 














17 yorum

  1. Finale çok yakınsınız. Bu güzel ve renkli etkinliği keyifle takip ettim. Emeklerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu takip inanılmaz güzel enerji verdi bilin istedim :)
      Çok teşekkürler

      Sil
  2. En son halini çok merak ediyorum, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de :) Birleştiremeyeceğim daha ama yan yana bir fotoğrafını çekeyim diyorum :)

      Sil
  3. Bitti inanamıyorumm sayende güzel ve farklı bir işe imza atmış olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neymiş sayılı gün çabuk geçermiş :) Birlikte yaptık Derya'cım

      Sil
  4. Aaaa 200 gün bitti mi? İnsanı yeniden blog yazmaya heveslendiren yayınların bitmesin ama 🙏🏼 Dergini de heyecanla bekliyorum bu arada...
    Bana “ yaz “ demesinler ! Sıcaktan benim kadar hoşlanmayan insan evladı zor bulunur. Kanada bile sıcaksa vay halimize!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince yazmaya çalışacağım :) Dua edelim yazacak fikir bitmesin :)))

      Dergi, dergi gibi olmayacak da ama ilk köşeyi yayınladım. Ezgi's Peachy Board. Linki bırakıyorum

      http://ezgissimo.blogspot.com/2018/08/ezginin-panosu-ezgis-peachy-board.html
      Bir sonraki köşe de inspiration olacak.

      Ama şimdilik blog yazısı gibi, kimbilir belki bir gün dergi de olur :)
      Sevgilerimle

      Sil
  5. 200 gün resmen yarın son buluyor, ah zaman ahh..
    Son halini merakla bekleyelim o haldee ;)

    YanıtlaSil
  6. Bitmiş halini eklenmiş olarak sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel şeyler çıkmış ortaya:)))

    YanıtlaSil
  8. Bu sıcaklarda gerçekten insanın canı bir şey yapmak istemiyor. En güzeli dizi maratonu yapmak. La Casa De Papel'i yetiştirebilirsem ben de tatilde izleyeceğim.

    Etkinliğin sonucunu merakla bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
  9. Resmdə belə necə gözəl görünürlər. :) La Casa De Papel izləsəmmi bilmirəm, hər yerdə qarşıma çıxır.

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.