9 Ağustos 2018 Perşembe

200 DAYS OF GRANNY SQUARE 200. GÜN


Asın bayrakları, patlatın konfetileri 200 gün bitti..

Neymiş ? Sayılı gün çabuk bitermiş, bu vesile ile zamanın da nasıl uçup gittiğini hep birlikte gördük.

Bu benim battaniyemin önsözü olsun ve teşekkürlerimi yazayım istiyorum.


Kendi çapımda blogumda başlattığım meydan okumamda büyümemizi sağlayan sevgili Zeynep ve sevgili Semra sayenizde kocaman #200daysofgrannysquare ailesi olduk. Çılgın örenbayanlarım, blogumu birbirinden güzel motifleriniz ve benimle paylaştığınız kısa hikayelerinizle  renklendirdiniz. (Aranızda sorularımla ulaşamadıklarım ya da benimle iletişime geçemeyip blogda motifleri yayınlanamayan arkadaşlar olduysa beni bağışlasın. Bana tekrar ulaşırsanız özel yazı hazırlarım.. ) Hepinize teşekkürü bir borç bilirim.

Benim battaniyeme ne şekilde olursa olsun katkı sağlayan anneme, babama, teyzeme, Dilhan'a, Bora'ya, Derya'ya teşekkür ederim.

Blogda tüm güzel yorumlarınızla beni desteklediğiniz, severek meydan okumayı takip ettiğiniz için hepinize teker teker teşekkür ederim, en büyük motivasyon kaynağı sizin güzel yorumlarınız, varlığınız..

Alize Cotton Gold, La Mia Cottony ve Yarnart Jeans ve son olarak Bernat dokularınız renkleriniz çok güzel, battaniyeme verdiğiniz renk ve dokudan ötürü teşekkür ederim. 2,5 numara emektar tulip tığım elimi hiç ağrıtmadın, teşekkür ederim.

Canım pinterest, en büyük teşekkür sana, sen olmasan ben nereden bulurdum bu kadar motifi.
200 crochet bloks  ve Flower Motif of Crochet . Motif bulamadığım zor zamanlarımda hızır gibi yetiştiniz. Her iki kitabın da içinde 200 motif olması bana her zaman güven verdi ne yalan söyleyim, ama yine de hep farklı motifler bulmaya çalıştım, tembellik etmedim :)

Büyüyünce battaniye olacak sevgili 200 motifim bana sabrı öğrettiğiniz için teşekkür ederim.

Oskar almış gibi bir gazla teşekkürlerimi ilettiysem, bu fikrin doğuş hikayesinden kısaca bahsetmek isterim.

Bora'nın Kanada'ya geleceği belli olduğunda bir süre birbirimizden uzak kalacağımız da belli olmuştu. Hemen kendimce çok parlak bir fikir buldum, "evet" dedim yanına geleceğim güne kadar motif yapacağım, kararı vermiştim. Hem battaniyemiz de olur diye sevinerek Bora kabataslak hesap yaptı bu sayılarla battaniye küçük olur dedi. Sayı 200den azdı çünkü. Söylemesi kolay olsun diye de yuvarladım 200 dedim gitti. Sonra nasıl yaparım diye heyecan bastı, çünkü bir kuralım vardı her motif birbirinden farklı olacaktı.

İlk yazıyı yayınladım ve maraton başladı..

Keşke 200. gün bitmiş bir battaniye gösterebilseydim ya da hemen başlasaydım. Ama cumartesi Reykjavik-İzlanda'ya doğru yola çıkıyorum 3 hafta boyunca İzlanda Senfoni Orkestrası (Iceland Symphony Orchestra) ile birlikte çalacağım.
Sonra Kanada'da yeni eve taşınma telaşı var. Ondan sonra da yine Ankara derken, canım 200 motifim Ocak ayında tekrar buluşmak üzere beni burada bekleyecek.



Yine de bütünü gösterebilmek adına kadraja sığdıramasam da battaniyeyi görün istedim, yan yana ne kadar renkli ama bütünlük içindeler.. Keşke gerçek hayatta biz de böyle olabilmeyi başarsak...

Bildiğinizi düşünüyorum, sarıyı severim. Son gün motifim sarı bir çiçek, kahverengi ile birleştirince 70'lerden fırlamış bir motif gibi oldu ne dersiniz ?

Ve işte son günün motifi..

200. gün :  vintage sarı çiçeğim

Bir sonraki meydan okumada görüşmek dileğiyle..
Blogda yazılar devam edecek, arada uğrayın.

Sevgiyle kalın,
Ezgi 




38 yorum

  1. Çok sevindim, şimdiden çok güzel görünüyor, diğer arkadaşların da battaniyelerini merakla bekliyorum.

    Elinize emeğinize sağlık 😊

    Bu arada seni mimledim ama meşgulsün biliyorum. Bir ara yaparsan çok sevinirim.

    İzlanda’da seyirciniz bol olsun. Bol bol da fotoğraf bekliyoruz tabi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden hılı olup bitirenler olacak sanırım:)

      Çok teşekkür ederim, bol fotoğraf gelecek :)

      Sil
  2. eline sağlık sevgil ezgi.. şimdiden sana iyi yolculuklar iyi çalışmalar dilerim.. sen dönüp motiflere kavuşuncaya kadar bizde ikiyüze tamamlayalım bari kendi çıkınımızı, zira ben 100 yaptım ve hala öresim var ikiyüzü bulana kadar gidebilirim diye umuyorum.. sevgiler... ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, o kesin tamamlanır ben motiflere ulaşıncaya kadar. Aynı zamanlarda birleştirirz artık :)
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Rengarenk çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık:) Şimdiden iyi yolculuklar... Konserde başarılar.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Ezgicim meydan okuma için şahane bir kapanış olmuş, asıl ben teşekkür ederim. Unutmamak lazım sayfana eklediğin rengarenk motiflerin ve güzel postlarınla sende bizim ilham ve motivasyon kaynağımızdın. Çok güzel bir iş oldu iyi ki örmüşüm :)Şimdi yepyeni deneyimler seni bekliyor İzlanda Senfoni Orkestrasın da başarılar dilerim, bence çok heyecanlı sonrasında bekleyen yeni evin yeni ortamın dilerim herşey gönlünce olsun. Ankara'ya dönmeni ve seninle buluşmayı iple çekiyorum sevgiler... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım benim, çok teşekkür ederim. İyi ki ördük birlikte..
      İnşallah herşey hayırlısı ile tamamlansın bakalım.
      Ben de sabırsılıkla bekliyorum

      Sil
  5. Bence kesinlikle harika görünüyor sevgili Ezgi, teşekkürlerin en büyüğü bize böyle güzel uğraşlar sergilediğin için sana! <3
    İyi yolculuklar diliyorum şimdiden, umarım bol keyifli bir konser olur.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim , inşallah :)

      Sil
  6. Ellerinize emeğinize sağlık canım benim cok güzel görünüyor şimdiden hayırlı yolculuklar olsun keyflke bir konser olması dileğiyle sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dileğin için :)

      Sil
  7. Izlanda seyahatinde ve isinde mutluluklar dilerim. Bol haberlerini bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bol fotoğraf çekmek lazım :)

      Sil
  8. Nasıl muhteşem görünüyorlar, bayıldım !
    İyi yolculuklar :)

    YanıtlaSil
  9. Şahane görünüyor! ellerinize, emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim :) Çok teşekkürler

      Sil
  10. Harika bir etkinlikti gerçekten de...
    Ne güzel olmuşlar , hepsi birbirinden farklı ama bir bütünün parçası gibi...
    İzlanda için başarılar !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bir etkinlikte bitti şükür :)
      Kocaman sevgilerimle

      Sil
  11. 200 gün nasıl geçti yahu. Hakikaten zaman dediğimiz kadar hızlıymış, bunu bir kez daha anladık.
    Hepinizin sabrına hayranlık içerisinde izledim. Rengarenk motiflerle renklendirdiniz gönlümü...

    Koşuşturmacaların bitsin elbet görürüz bu renklerin ahenkli dansını ;)
    Öpüyorum seni Ezgicim ♥
    Kolay gele :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl geçti değil mi ? Oh ne mutlu bize o zaman :)
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle Şebnem'cim

      Sil
  12. Kocaman kocaman tebrikler, ellerinize de yüreğinize de sağlıklar olsun. Bunu kaçırdım ama bir dahakine benzer sabrı göstermek isterim gerçekten... İzlanda Senfoni ile çalacağın için mutlu ve heyecanlısındır diye tahmin ederek sana başarılar ve huzurlar diliyorum Ezgiciğim... Öptüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ece'cim, o zaman bir sonrakinde özellikle ilk sana haber edeceğim, tutp kolundan çekeceğim etkinliğe :)
      Dileklerin için teşekkürler, bakalım bugün ilk konser :)

      Sil
  13. Şimdiden çok güzel görünüyor. Bitmiş hali eminim daha güzel olacaktır.

    İzlanda'da başarılar :-)

    YanıtlaSil
  14. Blog keşfinden geldim, izlemeye alıp blogu inceledim. 200 gün ne ola ki dedim, vallahi sabrı, güzelliği hayran bıraktı beni kendine. Güzel ne kelime mükemmelin mükemmeli olmuş. Ellerine, emeğine sağlık. Maalesef motif çıkartma işinde çok kötüyüm. Yoksa muhakkak başlamak isterdim. Çok seviyorum, ama asla yapamıyorum. O kadar denedim ki.. .:( Ocak ayını sabırsızlıkla bekliyorum. İzlemeye de aldım, keyifle takipte kalacağım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, çok teşekkür ederim Aslında çok kolay ben de bakıp çıkaranlardan değilim şema okumayı öğrendim ve anlatımlı olanları tercih ediyorum :) Zamanla alışıyor insan :)

      Ben de hemen uğrayacağım.
      sevgilerimle

      Sil
  15. Harika görünüyor keşke sizi daha önce keşfetmiş olsaydım. Neyse geç olsun güç olmasın diyerek 18 yaşında bir genç kızın aklina getirdiğiniz mükemmel bir fikri ortaya koymak istedim. Bu battaniyeyi kullanmaya kıyamazdım ben bu yüzden duvara asar kocaman bir duvar halısı yapardım. Önünde kocaman ağaçlar olan arkasında kocaman bir halı olan rengarenk bir duvar �� en iyisi şimdiden başlayayım ben yapmaya �� ellerinize sağlık harika olmuş bayıldımmm��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun :) geç olsun güç olmasın :)
      Süper ve yartıcı bir fikir merak ederim neler çıkardın arada gösterirsin bize de :)
      Sevgilerimle hoş geldin bu arada

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.