19 Haziran 2018 Salı

NELER YAPIYORUM / HERE & NOW


Elimde kahvem, bilgisayarın başına nihayet oturup da bir iki satır birşeyler yazıyor olmanın mutluluğu içerisindeyim. 

Mutluluk içersindeyim de, neler yaptın da neler yazacaksın desenize ? 

Neler mi yaptım ? Bol bol prova, konser.. Araya bayram girdi, teyzem geldi, Ankara'da turistçilik oynadık, yürüdük de yürüdük. Ormanda piknik yaptık, şansımıza dört yapraklı yonca bile bulduk.. 

He bir de yarın 150. günü olacak biriciğim canım meydan okumamın motifleri.. 



Valiz var hazırlanmayı bekleyen, sanırım haftasonu sadece o işle ilgileneceğim. Şu ara boş vakitlerimde, dikiş dikiyorum. Annem yazlık için perde ve yastık kılıfı teyelliyor, ben de dikiyorum.

Bu ayki listem şöyle; 

Seviyorum / Loving : Uzun yürüyüşler yapmayı seviyorum. Özellikle güneş batmaya yakın, nasıl tatlı tatlı esiyor. Her gün gördüğüm dobişik bir kirpicik var. Onu da çok seviyorum.

Yiyorum / Eating : Gittiğim yerlerde bulamam diye, karpuz yiyorum bol bol. Çok severim çünkü, yanına da beyaz peynir oh mis tadından yenmez.. 

İçiyorum / Drinking : Bol su. 

Hissediyorum / Feeling : Bazen endişeleniyorum, o beni telaşlandırıyor. O endişeden kurtulmak istiyorum inşallah. 

Yapıyorum / Making : Neler mi yaptım? Elbise ve pantolonlarımı kısaltıyorum şu sıra :) Ama yine de birkaç minik benlik iş yaptım :) 



Aslında bu ay, tam 5 tane günebakan çiçeği broşu işledik annemle. Ama fotoğrafını çekmeye fırsatım olmadan gitti bile sahibine. 

Çok sevdiğim bir nakış deseni var, onu işledim yastık kılıfı oldu istek üzerine. O yastık kılıfı da fotoğrafı çekilemeden uçtu gitti elimden.. 
Ama nakışın fotoğrafı var en azından. 

Bir de broşum vardı onu tamamladım. Sincap Sami. 





Yarım bir işim vardı, aslında yarım iş bırakmayı sevmem ama bu uzun sürecek bir kanaviçe motifi olduğu için ara ara yapıyorum. Giderken yanıma alayım diye ortalığa çıkardım. Yine biraz işlemeye başlayım diyorum.. 

Ay bir de annemin örgü patchwork yastığı var, bana yaptı yanımda götüreceğim. 

Hayalini kuruyorum / Dreaming : Gelecek güzel günlerin hayalini kuruyorum, birlikte olalım da herşey olur nasılsa... 

Okuyorum : Sevgili Rorocum, bana Ayfer Tunç kitabı hediye etti, ona başlamak istiyorum en kısa zamanda. 

Dinliyorum : Fırat Tanış bir  Cem Karaca şarkısı yorumlamış. Onu keşfettim çok sevdim. Pek bir severek dinliyorum şu sıra.. 


İzliyorum : Şu an izlediğim bir dizi yok, kendime inanamıyorum :) Ama izlenecekler listem var, bir sonraki neler yapıyorum yazısına kadar izlerim herhalde.. 
Ezgi bak bunu izle, seversin derseniz alırım listenizi :) 

Bu seferlik benden bu kadar,
Sevgiyle kalın... 






25 yorum

  1. Ohh miss gibi yaz kokusu geldi odama güzel fotoğraflarından...

    YanıtlaSil
  2. Çok romantik bir yayın olmuş. Fırat Tabış'ı ben de çok severek dinlemiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel söylemiş :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ne güzel bir yazı. Okurken içim açıldı ve yaptığınız işlediğiniz el işilerine bayıldummmmm... Selamlar. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) Selamlar sevgiler

      Sil
  4. Yazınız da sıcacık olmuş,fotoğraflarınız da,annenizin yaptığı yastık da.. Huzurlu geldi:) Eğer izlemediyseniz Timeless dizisini tavsiye edebilirim,izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz..Mutlu kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, böyle hissettirdiyse ne mutlu bana :)
      Diziyi not aldım teşekkür ederim

      Sil
  5. Offf Ezgi yine döktürmüşsün harikasın sen yaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))) Çok tatlısınız

      Sil
  6. Senin şu el becerilerine bayılıyorum. Ben yetenek düşmanı olarak hayatta başarılar yapamam. Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çoook :)

      Kocaman sevgiler

      Sil
  7. Bakayım neler yapmış dedim yine güzellikler karşıladı beni.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne mutlu bana, biraz tembelim bu aralar ama :)

      Sil
  8. Such beautiful makes. I love the cross stitch flowers.
    Amalia
    xo

    YanıtlaSil
  9. Senin bu yazılarını okuyunca içime enerji kaçıyor, pek bir hevesleniyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o zaman . Daha da fazlasını bol bol sana gönderiyorum :)

      Sil
  10. Ellerine sağlık gerçekten çok hoş gözüküyor. Ben de başlamak istiyorum fakat bir türlü üşengeçliğimden malzemeleri alamadım :(
    Temmuzda inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. O zaman şimdiden iyi eğlenceler diliyorum, kesinlikle çok zevkli

      Sil
  11. Ayfer Tunç'u seviyordun sen. Aklımda öyle kalmış. Benim de tanışmak istediğim yazarlardan.

    Yaz dizisiz geçmiyor. Ben uygun bir anımda Peaky Blinders'a başlayacağım. Çok iyi diye duyuyorum sürekli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet çok severim :)

      Kesinlikle, dizi şart ama bir de limonata tadında filmlere de katılayım dedim. İyi olur..

      Sil
    2. Dizi için de teşekkür ederim not aldım :)

      Sil
  12. Rengarenk bir yazı olmuş yine içim açıldı . :) Meydan okumada çok az gün kalmış , ortaya neler çıkacak acaba merak ediyorum . :) Broşlar ve yastık çok hoş canım , yastığını güle güle kullan . :) Mutlu haftalar diliyorum . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok az kaldı çoook, harıl harıl çalışıyoruz sona doğru.. Çok teşekkür ederim. Mutlu günlerin olsun.
      sevgilerimle

      Sil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.