14 Mayıs 2017 Pazar

TATLI HAYVANCIKLARIM VE JACK / MY CUTE ANIMALS AND JACK



Benim bakmaya doyamadığım koalam ve pandam, Bora'nın da Jack'i var. Kahverengi ipim olmadığı için hayvancıkların üçüncü kardeşi ayıcık ne yazık ki yanlarında değil. Gelecek günlerde aralarına katılacağını düşünüyorum. Ama onun yerine Panda gözü için keçe ile uğraşırken, zavallı pandacık kendinden daha ziyade The Nightmare Before Christmas'taki Jack'e benzedi. Ne hoş bir rastlantı dedim ve hemen Bora için Jack karakterini yaptım. Jack şu sıralar salına salına arabada yolculuk yapıyor.   



Amigurumiyi öğrenmeye çalıştığım güne, yani birkaç gün öncesine dönelim. İnanılmaz gaza geldim, yaparım ben bunu dedim. Aman bir zorlandım ki sormayın. Model spiral olarak ilerliyor, nerden başladığımı unutuyorum ve sürekli söküyorum, oldu mu ipler benden daha kıvırcık. Sıkıntı bastı içime. Daha başlangıç seviyesi küçük birşeyle başlayım da demedim. Mollie Makes’den tavşancık buldum onu yapmaya çalışıyorum. Tavşanı ne siz sorun ne ben söyleyim. Kıyamam tavşandan daha çok Deadpool'a benzedi. Tipini benzetemediğim gibi boyutu da 3 katı oldu. İpim de ince, neden böyle oldu derken terimlerin İngiliz dergisinde olduğunu anladım. Çoğunuz bilirsiniz, İngilizce patronlarda us ve uk diye ayrıca belirtirler. İlk denemem sonucunda hüsrana uğradım. O tavşancığı yapabilmek için kendimi epey zorlamışım ki bu pandacık ve koalacık kolay oldu.


Koala ve Panda'nın büyüklükleri iki farklı ip kullandığım için farklı. Bu sebeple, koalacık küçük kardeş oldu. Siz de onları benim gibi sevdiyseniz ve denemek isterseniz All About Ami 'nin sayfasında yapılışını bulabilirsiniz. 

Yapıp, yapıp hediye edesim var !! 





I have a so sweet Koala and a Panda, and Bora has Jack. Their third brother is unfortunately not on their side because I didn’t have a brown yarn. But Jack joined them. It was so funny.  First I tried to make the Panda, but his eyes were like the ones of Jack from The Nightmare Before Christmas. Jack was also lovely and I gave him to Bora and Jack lives in Bora’s car. 

Let's go back to the day I tried to learn Amigurumi. I really wanted to learn it, I was so energetic for this. I said to myself that I can do it. But in reality it was really hard. The Pattern is written spiral, I couldn’t find where I started and I ripped the yarn, after that the yarn was like curly hair. I thought that I will go crazy. I think the Pattern which is on Mollie Makes was difficult for me. Actually it had to be like a lovely Bunny but mine looks like Deadpool. After that i found by All About Ami this Pattern, it was easy to do. Finally I could take a deep breath and I completed successfully. 

Now I want to make a lot of Koalas and Pandas to give a as gifts !!

2 yorum

  1. miniş grubunu sevdim; ayıcığı da hazırlayın da ekip tamam olsun:;)

    YanıtlaSil

© Ezgi. Made with love by The Dutch Lady Designs.